Ciklider.se

Författare Ämne:  Malawi  (läst 1127 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Vombat

• Registrerad
  • Antal inlägg: 99
    • Visa profil
Malawi
« skrivet: 22 sep 2011, 22:48 »
Tjenare. Är intresserad av att fylla upp mitt 450 l akvarium med mer roliga/fina malawi..Har nu  5st Demasoni..5st Hongi..5st rödzebra.. alla är ungfiskar runt 4-6 cm.

Vill ha ca 10-15 Demasoni till och sen någon/några andra som kan gå i samma burk som dessa.

Bor i Sthlm
Argumentera aldrig med en idiot..dom drar dej ner till deras nivå och sen krossar dom dej på ren rutin.

Utloggad susam

• Medlem
  • Antal inlägg: 17
    • Visa profil
SV: Malawi
« Svar #1 skrivet: 27 sep 2011, 08:44 »
Hej!

Jag har Melanochromis Auratus-honor och en hane (för tillfället) om du är intresserad... Hojta bara till...finns i Tumba.

//Susanne
Susam

Utloggad jojac

• Medlem
  • Antal inlägg: 51
    • Visa profil
« Svar #2 skrivet: 02 okt 2011, 20:22 »
jag har kardango red fin som är leveranklara. Bor i avesta men skulle kunna ta en resa mot sthlm om du är intresserad. Eller mötas vid halva vägen kanske.
450L juvel

Utloggad Vombat

• Registrerad
  • Antal inlägg: 99
    • Visa profil
« Svar #3 skrivet: 02 okt 2011, 21:00 »
Tack för svaren men nu är min 450l burk full :) kommer att skaffa fler burkar allt eftersom men nu har jag bara ett 150l som står tomt som jag ska försöka hitta några (1-2) lämpliga grupper till som kan trivas i ett mindre akvarie.
Argumentera aldrig med en idiot..dom drar dej ner till deras nivå och sen krossar dom dej på ren rutin.

Utloggad emilia

• Registrerad
  • Antal inlägg: 13
  • Min Malawiciklid
    • Visa profil
« Svar #4 skrivet: 11 okt 2011, 00:24 »
Hör av dig om du får plats med en demasoni :) måste hitta nytt hem till han nämligen :/ han finns i sthlm!