Ciklider.se > Om ciklider.se

Önskemål om innehåll på ciklider.se

(1/21) > >>

Micke:
När allt gamalt material är flyttat från från riftlakes.com till ciklider.se kommer sidan att byggas ut med nytt material. Välj ovan vilket du helst ser mer av.

sockerconny:
Som ett litet tillägg till min röst som föll på:
Alt. 3, Artiklar om teknik, utrustning, foder och inredning.

Varför just Alt. 3?
Tja, för det första gick det bara att rösta på en sak. ::)
Och för det andra, alternativ 1 och 2 finns det en hel del av på andra ledande akvarie-siter, typ Ciklid.se och Zoopet, medans det så vitt jag vet inte finns någon av dessa siter som har speciellt många artiklar om just foder & teknik mm.
Slutligen, Alternativ 4 är för min del absolut minst intressant av de fyra....

Men hursomhelst, självklart så önskar jag massor av alla fyra alternativen på denna site i framtiden!! ;D

Micke:
Bra att du lämnar en kommentar till din röst. Tanken är att ciklider.se ska skilja sig ganska mycket åt från de sidor du nämner, det finns ju ingen mening med att kopiera något som redan finns och är bra.
Just artiklar om teknik, utrustning, foder och inredning tycker jag alltid är intressanta, så förhoppningsvis kommer det finnas mycket av den typen av artiklar här.

sockerconny:

--- Citat från: Micke skrivet 31 dec 2006, 15:39 ---Bra att du lämnar en kommentar till din röst. Tanken är att ciklider.se ska skilja sig ganska mycket åt från de sidor du nämner, det finns ju ingen mening med att kopiera något som redan finns och är bra.
Just artiklar om teknik, utrustning, foder och inredning tycker jag alltid är intressanta, så förhoppningsvis kommer det finnas mycket av den typen av artiklar här.

--- Slut citat ---
Precis! Skulle tro att det är svårt att som ny akvariesite "överleva de stora drakarna" om man inte har, åtminstone till en början, någonting nytt/annorlunda att erbjuda...

Vet att "petnym" gjorde ett försök att få till en del på sin hemsida där man kunde recensera sin teknik, t.ex. olika filter, för att få en allmän bedömning av olika produkter. Tyvärr slog det inte igenom, men det kanske skulle vara någonting att ta efter?
(Har även för mig att det var meningen att "nya" Zoopet skulle ha en liknande avdelning från början, men det låter jag vara osagt....)

Christian Alfredsson:
Zoopet har den avdelningen i princip färdigutvecklad. Vi håller på att avsluta lite "surdegar" först.

Jag tror starkt på många sidor och gärna som här specialliserade på ett ämne. Själv ligger afrikanska ciklider mig varmast om hjärtat så jag kommer nog hänga här en del.

Det är sedan inte fel att Micke är grym fotograf + väldigt kunnig.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

Gå till fullversion