Ciklider.se

Författare Ämne:  8 Petrochromis famula Tembwe silver + ett par Petrochromis trewavasae  (läst 1499 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad maltandis

• Sponsor
  • *
  • Antal inlägg: 801
  • NCS
    • Visa profil
Storlek på fiskarna Famulan 7-15 och trewavasaen 10cm
De största famulorna är VF (4st) och de andra är yngel från dom.
1000:-

Den som hämtar dom först får ta dom, vill flytta över 40 lufubuyngel till den 375an de går i nu.

Mvh Jocke

0733-970870
Jocke
Medlem i NCS sedan 1993, värt varenda krona. Det kostar 80 öre per dag att vara med i gemenskapen.
Haka på, nästan gratis ju.

Utloggad Carlberg

• Medlem
  • Antal inlägg: 482
  • Personlig Text
    • Visa profil
Har inte vägarna förbi Skåne mot ett pristillägg? ;)

Mvh Robban
720l möbelakvarium med troffar och hästnosar...

Kan ordna möbelakvarium upp till 300cm längd med optiwhite glas mm...

Utloggad maltandis

• Sponsor
  • *
  • NCS
    • Visa profil
Så lågnt rullar inte min sura v70  :)
« Senast ändrad: 09 jun 2011, 13:29 av maltandis »
Jocke
Medlem i NCS sedan 1993, värt varenda krona. Det kostar 80 öre per dag att vara med i gemenskapen.

Utloggad timo

• Medlem
  • Antal inlägg: 1291
    • Visa profil
Du skulle lagt ut detta den 5:e då jag passerade dig :( .....och sen kom jag ihåg en sak jag glömde....bikarbonaten!!!!

Utloggad maltandis

• Sponsor
  • *
  • NCS
    • Visa profil
 ;)
Du skulle lagt ut detta den 5:e då jag passerade dig :( .....och sen kom jag ihåg en sak jag glömde....bikarbonaten!!!!

Måste vara åldern

Bikarbonaten ligger säkert kvar i källaren när du passerar nästa gång. Fiskarna får vi väl se om någon vill ha, Petrochromis är ju inte världens roligaste fisk. Mina är snälla men det kan ju gå över rätt snabbt och då slutar det med att man har en arg hane kvar, de går ju rätt trångt i en 375a.
Jocke

Utloggad timo

• Medlem
  • Antal inlägg: 1291
    • Visa profil
;)
Måste vara åldern

Bikarbonaten ligger säkert kvar i källaren när du passerar nästa gång. Fiskarna får vi väl se om någon vill ha, Petrochromis är ju inte världens roligaste fisk. Mina är snälla men det kan ju gå över rätt snabbt och då slutar det med att man har en arg hane kvar, de går ju rätt trångt i en 375a.
Hmmm....åldern! Vad menar du nu?  :rolleyes:. Åker upp Fred. 8 Juli igen....kanske kan stanna på väg upp den här gången. Du har naturligtvis rätt vad det gäller Pettisar i 375L....och ärligt talat så tycker jag inte ens att dom är snygga, men du vet hur det är....jag måste prova allt  :laugh:

Utloggad maltandis

• Sponsor
  • *
  • NCS
    • Visa profil
Sålda! Kommer att simma på Gotland  :)
Jocke

Utloggad maltandis

• Sponsor
  • *
  • NCS
    • Visa profil
 Och idag lekte Tembwe silver på Gotland  :cool:

/J
Jocke