Ciklider.se

Författare Ämne:  Ha i mer sand medans fiskarna är i ? , bakrund?  (läst 1099 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad mj86

• Medlem
  • Antal inlägg: 78
    • Visa profil
Ha i mer sand medans fiskarna är i ? , bakrund?
« skrivet: 09 apr 2010, 21:17 »
Tycker det är lite för lite sand i mitt 375 liters akvarium...  (har ja kommit på nu i efterhand) så smart.... alla fiskar är på plats... allt utom min bakrund som jag beställde....

fick vänta en hel månad med massa lovande datum men fick aldrig någon bakrund... till sist makulerade jag min beställda bakrund så tråkigt...

Det var en svart Aquael  bakrund jag hade beställt...
Vet ni någon annan bakrund i hyggligt pris ? .....

kan man ha i mer sand när fisken är i, eller måste man tömma det på fisk...
vart ju ganska grumligt i början av sanden....
Har vit fransk havssand till min malawi....

Mvh Malin

Utloggad rokk

• Medlem
  • Antal inlägg: 287
    • Visa profil
SV: Ha i mer sand medans fiskarna är i ? , bakrund?
« Svar #1 skrivet: 09 apr 2010, 21:33 »
Btn slimline (http://www.ciklider.se/recensioner/showproduct.php?product=133&cat=40) kanske kan vara något? Inte i närheten av lika snyggt som en "riktig" men det är ju bra mycket billigare iaf. Man kan ju alltid komplettera med nån modul eller så.

Tvättar du sanden ordentligt och är försiktig när du lägger ner den ska det inte vara några problem att fylla på lite...

Utloggad Peckers

• Medlem
  • Antal inlägg: 1387
  • Rovmalawi is the shit
    • Visa profil
    • Akvarieprofilen
Malawi is the shit

Utloggad mj86

• Medlem
  • Antal inlägg: 78
    • Visa profil
SV: Ha i mer sand medans fiskarna är i ? , bakrund?
« Svar #3 skrivet: 10 apr 2010, 12:42 »
tackar... japp hade tänkt mig en mörkare... hittar dock ingen bra sida att beställa ifrån =/ Den som krångla för mig verkar många beställa ifrån men inte kul om det ska behöva ta över en månad.... får se hur ja ska lösa de =)