Det är inte lätt uppgift, Micke har! Att välja "Månadens akvarium" är rätt svårt, ty som Micke säger: " det finns flers andra...etc." Både HåE´s akvarium och många andra är verkligen snygga, men Jossan´s och Endymion´s kar är på något sätt unikt och spännande. Personligen, så tycker jag att det är Micke som borde fortsätta med att välja "månadens akvarium". Han är kompetent och dessutom obiektiv (Micke har absolut ingen relation till oss medlemmar). Jag tror att om vi som är medlemmar, skulle nominera kar till hedrande "månadens", skulle vi bortse just från det unika, sällsynta etc. Dem flesta styrs mer av subiektiva upplevelser, så det kan vara svårt att se det som är speciellt! Sedan det är ju bra att alla har olika smak. Friska åsikter är alltid bra och dessa stimulerar till att bli ännu bättre. Det finns alltid chans till att bli nominerad! Ha det gott Vänner! Men....vi behöver inte vara otrevliga mot varandra! Livet är tillräcklig hårt ändå! Jag har uppfattning att vi som är medlemmar här, är trevliga "prickar" och hittills har jag inte upplevd otrevlig atmosfär och det vill jag gärna fortsätta att uppleva.
I all vänlighrt,
Andrej.