Ciklider.se

Författare Ämne:  NLS är detta foder det mest ulimata foder???  (läst 5458 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad trakorio

• Sponsor
  • *
  • Antal inlägg: 192
    • Visa profil
SV: NLS är detta foder det mest ulimata foder???
« Svar #15 skrivet: 20 jun 2014, 23:47 »
Antar att du kör bara Volvo. handlar på Konsum etc. Sluta upp med spydiga kommentarer. Den som lägger på nästan 3 ggr sitt inköpspris får nog leva med att det blir konkurrens.
Håller med!

Jag stöttar gärna Svensk handel men vi är med i EU. Plus när nåt är så mycket dyrare än ex. Tyskland m.m. så ser man ju bara på hur mycket de svenska butikerna lägger på. För de får säkert köpa in det för samma pris som ex. de Tyska butikerna.
Jag handlar det mesta hos Kent i Nol för jag tycker han är super duktig, super trevlig m.m. Men inte om ex mat är så mycket billigare online.

Nu kör inte jag med NLS alls. För jag tycker det är för dyrt. Det finns många olika tillverkare där ute som är mycket billigare och är väldigt bra. Själv kör jag mestadels med räkmix.
« Senast ändrad: 20 jun 2014, 23:51 av trakorio »

Utloggad Tege

• Sponsor
  • *
  • Antal inlägg: 805
    • Visa profil
« Svar #16 skrivet: 21 jun 2014, 09:50 »
Givetvis handlar jag på LIDL och kör tyskt. (vad nu det har med saken att göra???  :huh: )

Det här fraktfritt http://www.aquariumstockholm.se/spectrum-cichlid-formula-5 om jag inte missat något å så dyrt är det väl inte? Eller.
Som man behandlar andra blir man ofta själv behandlad, då gäller det att se upp.

Utloggad Bosse G

• Sponsor
  • *
  • Antal inlägg: 225
  • A. compressiceps VF
    • Visa profil
« Svar #17 skrivet: 21 jun 2014, 12:57 »
Nej

Skiljde bara 150 kr per hink.

BG

Utloggad olaj

• Medlem
  • Antal inlägg: 40
    • Visa profil
    • OJZOO
« Svar #18 skrivet: 11 jul 2014, 15:39 »
Då kan jag passa på att tipsa om att jag ger 15% på allt i shopen hela Juli ut (info om rabatten finns på förstasidan på www.ojzoo.se )
Detta gäller givetvis även NLS och priset för t.ex en spann Cichlid Formula blir då 722,50:- mot ordinarie 850:-.....  ;)

Erbjudandet gäller endast så långt våra lager räcker.

Mvh
Ola
« Senast ändrad: 11 jul 2014, 15:51 av olaj »