Ciklider.se

Författare Ämne:  Akta er för att göra affärer med Peckers!  (läst 14981 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Kapten Zoom

• Medlem
  • Antal inlägg: 793
    • Visa profil
SV: Akta er för att göra affärer med Peckers!
« Svar #30 skrivet: 21 feb 2013, 21:30 »
Eftersom jag är långa tider i Thailand överväger jag att sälja mitt kar med en tår i ögat =/ Men då buden är för dåliga så finns just nu inga tankar att sälja om ja då inte får det jag vill ha! Men när man vill sälja nått har man automatiskt hamnat i ekonomiskt kaos? Visserligen har ja köpt flygbiljetter för 18,000kr senast igår men karet det får vara kvar är inte så desperat! Hoppas du fick svar där
Helt ok svar för min del. I övrigt lägger jag inga värderingar åt ena eller andra hållet. Jag håller mig till firrarna.   :cool:
Titta den simmar!

Utloggad Peckers

• Medlem
  • Antal inlägg: 1387
  • Rovmalawi is the shit
    • Visa profil
    • Akvarieprofilen
« Svar #31 skrivet: 22 feb 2013, 00:13 »
Inte första tråden om dig som vi fick se. Tråkigt att det behöver gå så långt, och jag står fast ang det jag skrev. Tunn eller inte :surprised:

Då kanske du sett de trådarna där jag sponsrat ciklider i tävlingar med bakgrunder och tillbehör för x antal 1000lappar?

Sen kan man ju se det så här säljer jag o gör affärer med 1000pers o alla är nöjda så är det ingen som skriver men då en eller två skriver då är det helt katastroff =( Samma sak med läkare då de hängs ut om de råkat ta livet av nån
Malawi is the shit

Utloggad Frisken

• Sponsor
  • *
  • Antal inlägg: 570
    • Visa profil
« Svar #32 skrivet: 22 feb 2013, 08:06 »
Del II ikväll? Starttid? Poppar popcorn och bänkar mig! ;)
[pokerfisk]

Utloggad Doktor-T

• Registrerad
  • Antal inlägg: 489
    • Visa profil
« Svar #33 skrivet: 22 feb 2013, 08:39 »
Om nu alla fått sina pengar tillbaka så tycker jag det är dags att avrunda denna tråd. Right?
720   Rovmalawikar med viss avvikelse :-)
375   Yngel
112   Yngel
70     Yngel

Utloggad Damp3n

• Registrerad
  • Antal inlägg: 241
    • Visa profil
« Svar #34 skrivet: 22 feb 2013, 08:57 »
Har med väntat ett bra tag nu och väntar än...
Ska inte dra upp den historian jag har men jag tycker att om man
Säljer en sak å ska skicka den då tycker jag man gör det dagen efter varan är såld å pengar finns på kontot..

Tropheus sp. mpimbwe "red cheek"
Tropheus Brichardi "kabimba" "canary Cheek"
Aulonocara "eureka"

Utloggad Peckers

• Medlem
  • Rovmalawi is the shit
    • Visa profil
    • Akvarieprofilen
« Svar #35 skrivet: 22 feb 2013, 12:13 »
Del II ikväll? Starttid? Poppar popcorn och bänkar mig! ;)

Ja man blir aldrig klok på detta =/
Malawi is the shit

Utloggad Peckers

• Medlem
  • Rovmalawi is the shit
    • Visa profil
    • Akvarieprofilen
« Svar #36 skrivet: 22 feb 2013, 12:22 »
Har med väntat ett bra tag nu och väntar än...
Ska inte dra upp den historian jag har men jag tycker att om man
Säljer en sak å ska skicka den då tycker jag man gör det dagen efter varan är såld å pengar finns på kontot..

Olyckligt att det blivit som det blivit =( Men även dina grejor är fixade..
för dem som bara lägger upp dåliga saker tänk er för nån gång kanske ni råkar få problem med post / vänner som ej gör det man säger åt dem o göra! Nästa trip ner till Thailand kommer jag ej ha nått till försäljning då jag numera bara litar på mig själv!

här är en annan tråd som ja själv sponsrade direkt ur plånboken i princip
http://www.ciklider.se/forum/index.php?topic=2015.msg17761#msg17761

Nu tänker ja inte skriva nått mer i denna tråd finns ingen anledning för att behöva förtydliga , de som handlat av mig och är 100% nöjda vet , ni andra som lider av avundsjuka och sitter bakom era tangentbord o skriver polisanmäl mm och inte har en aning om nått kan ju fortsätta med det om de tycker det är ett nöje!

Malawi is the shit

Utloggad Nenno

• Sponsor
  • *
  • Antal inlägg: 186
    • Visa profil
« Svar #37 skrivet: 22 feb 2013, 13:06 »
I min värld har det blivit ett missförstånd och nu har det löst sig.
Som peckers förklarade i tidigare post har han tagit hjälp av kollega och det har varit sådär.

Vi är alla människor och kan göra fel, vissa gör affärer mer än andra och det syns här.
Om du gör 10 affärer så kanske inget av de går fel men gör 100 och lyckas med 100% är för bra för att vara sann.
Alla gör fel ibland.

Jag tycker att vi ska låsa tråden innan går överstyr.
Finns risk att man börjar pika varandra i andra ämnen.

Fel, misstag eller what so ever nu är ärendet löst.

Utloggad Tege

• Sponsor
  • *
  • Antal inlägg: 805
    • Visa profil
« Svar #38 skrivet: 22 feb 2013, 13:30 »
Olyckligt att det blivit som det blivit =( Men även dina grejor är fixade..
för dem som bara lägger upp dåliga saker tänk er för nån gång kanske ni råkar få problem med post / vänner som ej gör det man säger åt dem o göra! Nästa trip ner till Thailand kommer jag ej ha nått till försäljning då jag numera bara litar på mig själv!

Får väl be om ursäkt, men hur tänker du när du nu kastar skit på alla som tycker ditt beteende varit dåligt, även om det nu finns en orsak så kanske det bästa bara hade varit o be om ursäkt. Kan tycka det är fel sätt att skaffa nya kunder på, men det kanske inte var syftet.
Sen kan man ju undra om din hjälpande vän var Patrick Winberg på pwss, inte skulle det förvåna mig i alla fall. :tongue:
Som man behandlar andra blir man ofta själv behandlad, då gäller det att se upp.